Homenatge a Jordi

Per Jordi Font

Cuando un amigo se va, bon viatge Jordi

El Actorsecundario y yo le hemos dedicado nuestro particular homenaje a nuestro amigo Jordi.

4 respostes a “Homenatge a Jordi

  1. nuncamais

    No en sabia res. Ho sento mot perquè em queia molt bé. No deixa de ser un avís de que ja estic en remull. Resaré per ell

  2. J.M.Solé

    Actor, com et va la vida ?. És una perdua molt sentida la del amic Jordi ,jo particularment el trobava a faltar. Sobré la mort la meva persona tinc una experiencia,ja que la persona a qui has estimat amb bogeria….En darreres paraules,em digue Josep, ” tot això no és res “. Jo vaig entendre que volia dir-me que davant la imminència de la mort,amb tots els seus emigmes,i totes les coses d`aquest mon,estan subjectes al temps i a l`espai,aquestes paraules de comiat,em van obrir els ulls i m`han servit de consol davant les penes i les adversitats,i de de fre i moderació davant la vida,en considerar el caracter efimer i falaç de totes les coses. En aquestes èpoques de banalitat,val la pena valorar·la perquè quan mirem la mort a la cara,aprenem a viure amb plenitut.
    Una forta abraçada nano.
    No entenc la actitut de la amiga Carme i tu ?.

  3. Comparteixo amb angoixa i conmoció el vostre dolor. L’aflicció és el sentiment que s’experimenta més sovint quan es porta dol. Com tots els grans dolors, acostuma a ser muda. Incapaç de parlar, només plora. Les llàgrimas compartides la podem consolar. Però només el temps sabrá esborrar-la…

  4. QUINA LLÀSTIMA I QUIN GREU!! El cap de setmana passat vaig rebre en el meu correu un d’aquells missatges provocats per un virus i habitualment amb contingut comercial, des de l’e-mail del Jordi. No se ben bé perquè vaig pensar que, tot i que ja era molt gran i no es trovava massa bé, havia pogut remuntar la malatia, però avui en Marcel·lí ens ha confirmat a tots la mala notícia.

    Res hi tan tant cert en la vida com que un dia tots haurem de morir. Davant de la certesa, se’ns fa estrany i dolorós una cosa com aquesta i més si de qui estem parlant és un bon home, un home bo, com era ell.

    Sempre et recordarem, company.

Deixa un comentari