MANIAC

http://www.youtube.com/watch?v=miwFiefa918

5 thoughts on “MANIAC

  1. Si ballava molt bé, però en les escenes de la pelicula no era ella, estava doblada.(o això és el que va circular)

  2. És que el món virtual les te aquestes coses Josep, la falta de la realitat física dona ales a la personalitat i de vegades, a mi em passa el primer, ens arribem a idealitzar una mica.

    Aquesta Xavier, em reporta als meus temps de joventut!! per cert a la protagonista de la peli, li heu vist fer alguna altra pel·lícula?

  3. Hi ha alguna cosa que no quadra en aquest bloc,no val que el Sr.Comas tingui doble personalidat,la seva aportació es estereofònica i comflueix en dèries ( aixó per la teva falta de respecte,nano ).Però collons hi cops on l`esquizofrenia s`apodera i una part assasinaria vilment i sense remordiments a l`altra. Parlant clar una dualitat tan contradictoria en moments determinats per part de tots,en Gonzalo,Nuncamaia,JonKepa,Eduard,Xavier i el pobre de mi,sembla que esdevenim en el Dr.Jekill i Mr.Hyde ,sobren exemples!!!.
    Per si de cas estic redactant aquestes lletres,i jo m`estic decollonant,mentre en prec una cervesa. Aixó si,sense malicia no com alguns ?.
    Salud.

Deixa un comentari

