D’interès per a tots nosaltres

La nostra comuna amiga Carme us envia records a tots, diu que vindran temps millors i que ara es troba cercant treball i això ha de ser el més important per a ella i la seua família en aquests moments.

9 thoughts on “D’interès per a tots nosaltres

  1. J. M. Solé

    El dia que vaig ” llegir ” per primer cop a la Carme,no vaix poder evitar sentir-me un privilegiat,com si algú,des d`alguna banda,decidis possar al meu cami ( Catalans Reaccionem ),la Carme, i les seves maneras fermes i decidides,i també la seva serenitat…..En llegir-la tenia la sensació de trobar-me davant de la viva imatge d`aquest sobiranisme tranquil,però decidit,que ultimament va guanyant terreny amb la força de la paraula, i el pes dels arguments.
    Per ella i els seus,tot el meu suport i l`escalfor humana i dir-li que tinc la potent sensació i convenciment que ben aviat tindrà els resultats que busca i és mereix…..Permeteu-me que en aquest moment em remeti a la canço,de Lluis Llach….” Tossudament alçats “,escoltala un cop ,dos, tres………Les que calgui ?.
    Una abraçada.

  2. Despreocúpate de mi y de mi vida y preocúpate de la tuya y de quienes te rodean que también tienen mucho que callar y que ocultar.
    No presumas tanto de aquello de lo que careces.

  3. Siento mucho su situación, que también puede ser la mía, si esto no se endereza.
    Solo le deseo lo mejor, y que piense que todo tiene arreglo, como dice el refrán Dios aprieta pero no ahoga.
    Un saludo para carme de todo corazón.

  4. Y ahora me voy a ver la segunda parte del partidazo final de la liga de bàsquet entre dos equipazos dignos de la NBA, en el que cualquiera de los dos puede salir campeón!.

  5. Mira Jon, lo que deberias hacer es no fijarte tanto en mí y dedicarte a comentar y a colgar artículos que es lo que venimos a hacer a este blog. Por lo que parece alguien debe haberte nombrado Controlador de las buenas formas, o censor oficial de Quirón. En lugar de dar tantos consejos alos demás aplícatelos a tu persona, no se si tu viviras mejor, pero a los que tienes a tu alrededor, por lo menos en este entorno virtual, no me cabe ninguna duda.

  6. Me gustaría ofrecerle ese trabajo que busca o animarla de algún modo, pero ni puedo con lo primero ni se me ocurre cómo articular un mensaje real y “carnal” para lo segundo. Lamento que una cifra (5.000.000 millones de parados) se concrete en un nombre conocido por todos nosotros. Le devuelvo el recuerdo y el saludo y la animo a que no se rinda, a que no sucumba a la tentación de aislarse o a desesperarse. Vendrán tiempos mejores, sin ninguna duda, porque los vamos a traer entre todos.

  7. Doncs que hi hagi molta sort i que trobi la feina que està buscant, el que cal és ser perseverant i no defallir, que d’això els catalans en sabem una mica més que els altres!! Una abraçada Carme.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s